Sunday, May 19, 2013

little mermaid

exam final dah dekat
wallaweiii
ketaq habaq ang

ayat aku bila nak sedapkan ati tiap kali exam or kuiz muncul
"exam sampai bila pun xkan abes"

nh baru test kat dunia
belum lagi test kat alam sana
be strong

yess aku pnh trkandas tym exam kat cni
waktu tu rasa down gila
nak ja nangis kuat2
tp bgusla ayaq mata aku mmg susah nak kuaq
kira mcm nanges dalam ati la
whoa dalam ati ada taman
erkk

lps tu someone told me
basically not told 'me' only sbb bnda tu dia post kat fb
haha tp aku pegang kata2 tu
'gagal bukanla bermakna jatuh
tp gagal adalah tidak mncuba utk bgun setelah jatuh'
ayat yg aku tulis nh x brp sedap la plak bnyinya
aku x engat camna ayat ori dia tapi mksud dia mmg sama la

so i move on
masih mncuba utk bgun
hoyeah
i might sound scary when full of motivation

aku prcaya setiap bnda yg jadi psti ada hikmah
sudah pnh tempuhi byk dugaan dan aku rasakan kemanisannya bila sabar
tapi sabar itu mmg susah
dan yang susah itu mmg da real challenges
sama mcm advance calculus nh
erkkk

"setiap kesulitan pasti ada kemudahan"
"setiap kesulitan pasti ada kemudahan"
Alhamdulillah
allahumma solli 'ala Muhammad







2 comments:

PEAH said...

huda, i know u can do it :)

ummul huda said...

tq piah
pray for me
lebiu