Tuesday, December 7, 2010

Hantu 6alam masuk pertandingan

Weh Kawan-kawan...Aku dalam mood mahu mencuba ni..Dah la kena tipu dengan ujian IQ tu..Sedih tau aku Iqah..Haha..Penat tau buat benda alah tu..Ohh hoihh

Tapi aku dengan muka tebal bertembok-tembok ni saja nak bubuh blog ni masuk pertandingan..hahaha...
Kira apa aku..Aku buh dah la...

Ni dia link penganjur..haha:

BLOG PILIHAN MALAYSIA

Ni dia entry pertama karya hang la kan Iqah..Muahaha

29 November 2010

Bismilillahirahmanirrahim


Tu dia..aku nak buh blog aku..aku segan. Jadi aku pertaruhkan blog ni la kawan-kawan

Haha..lagipun orang kata a thousand journey begin with a single step kan. Jadi kita pun mencuba lah..Dah kata tuah ayam nampak di taji, tuah manusia kita tak nampak. Haha.

Pesan cikgu kita jugak dulu lepas exam, berdoa dan bertawakkal kepada Allah selepas berusaha. Jadi jomlah kita bertawakkal. Tapi kita kena ingat setiap kejayaan itu hasilnya bermula dengan berusaha kan kan kan.


Kira macam hantar penyertaan masuk ni...macam usaha la kot kan?

7 comments:

Siti Aisyah said...

hye..
nice blog..
blog hang tersenarai..
ni bdk dri list no.340..
nice meeting u =)

Unknown said...

Salam...congratulations k sbb tersenarai dalam Senarai Blog Baru (2010) Pilihan - 9.. Good luck !
This is my blog : http://blogmassnasyamsul.blogspot.com/
kalau sempat..sila berkunjung..TQVM

Kayun said...

ngee..mekasih na berkunjung sini, aishah ngan massna :)

Vee El-Dina said...

hye all the best :) meh sggh sn lak http://elyanas.blogspot.com/

nnt awk tgglkan jejak..sy follow awak balik :)

Kayun said...

oohh tima kasih eh elyanas :)..okeh2 i will..hehe

neesa said...

gud lux!blogwalking cni!jom jenguk page sy plak!=))

ezloveycraft said...

gud luck okeh
;)