Monday, February 14, 2011

Friends, I'm sick..

Tak dak pa sangat kwn2 oi. Semalam cakap ngan Alin. Hehe. Nanti kita buat rombongan hantar dia pi KLIA Mac 2012 ni, InsyaAllah. Haha.


Aku harap kita semua dapat la apa yg diharapkan. Andai kita x dapat tu, mesti ada something better yg tersedia untuk kita. Kan kan. Ish awat banyak semut hurung aku ni? Kencing manis, oh tidak! Semoga kita dikurniakan kesihatan yg baik kerana melalui kesihatan itu semoga kita dapat memperbanyak ibadah.

Serius, rindu ampa. Kalau Iqah homesick, aku friendsick. Teringat kat ampa. Haha. Saja buat teruk lebih-lebih dan mengada sikit. Faham-faham la kan.

Oh, takpa2. Aku kena pi buat karangan ni. Huhu. Ampa pun mesti busy kan. Yang Ainn, Huda, Piah tu struggle kat exam final kan. Eh huda final exam utk sem ni la kan. Ainn ngan Piah la yg memang the last final dah. ALL THE BEST!

Oh Mac nak exam. Macammana ni. Takut aku. Kawan2, pray for me. Huhu.

No comments: